A Boci csokinak a kilencvenes években történt első nagyobb arculatváltás óta jellegzetes színvilága alakult ki, és a csomagolásokat jól ismerik a fogyasztói, akik nagyrészt családos fiatalok. Nekik a Boci a gyerekkort idézi fel, ráadásul mivel kedvezőbb áron kapható, mint a világmárkák termékei, anyagilag is könnyebben megoldható számukra, hogy bekerüljön egy-két tábla a bevásárlókosárba.
Nemrégiben, mivel maga a termék is megújult – magasabb lett a csokoládétartalom, nagyobbak a kockák, és új ízváltozatok is a piaca kerültek –, a Nestlé Hungária felkért minket arra, hogy tervezzük újra a csomagolásokat is. Célunk az volt, hogy – a folyamatosság érdekében ragaszkodva a színekhez – a terméket érzelmileg közelebb hozzuk a fogyasztóihoz, és jobban elkülönítsük egymástól a különböző ízesítéseket.
Művészeti vezetőnk egy letisztult, színes, modern designt hozott létre, amely megtartva bizonyos elemeket a korábbi designból megőrizte annak tradicionális jellegét, ám sallangmentes részletei és az íncsiklandó illusztrációk segítségével hangsúlyosabbá teszi az ízvilág változatosságát – anélkül, hogy a márka jellegzetességeit elnyomná.