A termék külseje azért fontos, mert legtöbbször (az esetek kétharmadában) ez áll a vásárlási döntések hátterében. Törekszünk arra, hogy csomagolásainkra felfigyeljenek, azok stratégiai szempontból relevánsak, frissek és megnyerők legyenek. Feladatunk kettős: egyrészt az, hogy eladjunk bizonyos termékeket. Másrészt hogy olyasmit hozzunk létre, ami hozzájárul a márkaszemélyiség kialakításához, eléggé érdekes, vonzó és szerethető, így az adott márkának ne csak vásárlói, de rajongói is legyenek.
Épp ezért hiszünk abban, hogy amit csinálunk, az több, mint egy doboz vagy címke. A csomagolás a márka arca.
Vezető munkatársaink több mint 20 éves csomagolástervezési tapasztalattal rendelkeznek az FMCG területen. Olyan nemzetközi nagyvállalatoknak márkáin dolgoztak mint az Unilever, a Nestlé, a Kraft Foods, a Bols, de segítettünk meghatározó hazai élelmiszeripari cégeknek, mint a Pick, a Bonbonetti vagy a SoleMizo.
Ezen kívül rendszeresen működünk közre kisvállalatok olyan márkáinak felépítésében is, mint a Gyulai Pálinka, a Schiszler Pálinkák, vagy az Ipacs Borok. Az évek során számos kutatás erősítette tapasztalatainkat, a megszerzett ismereteket pedig folyamatosan, tudatosan beépítettük a terveinkbe, így olyan csomagolásokat tervezünk, amelyek nemcsak mutatósak, de kifejezetten eladják az adott termékeket, miközben építik a márkaélményt.